Ett år♥♥♥

För ett år sen så började våran resa tillsammans.
Det är så mycket jag skulle kunna skriva om dig, till exempel hur underbar du är på alla sätt och vis.
Hur du tycks förstå mig som ingen annan gör, och kärleken i dina ögon när du tittar på mig.
För varje gång vi ses, känns det bättre o bättre.
Jag hoppas vi får många underbara stunder
tillsammans i framtiden.
Ett år av kärlek, saknad, längtan.
Ett underbart år, det bästa i mitt liv.
Jag vill bli gammal tillsammans med dej.
Jag vill leva mitt liv tillsammans med dej.
Jag älskar dej så mycket.
För ett år sen så började våran resa tillsammans.
Det är så mycket jag skulle kunna skriva om dig, till exempel hur underbar du är på alla sätt och vis.
Hur du tycks förstå mig som ingen annan gör, och kärleken i dina ögon när du tittar på mig.
För varje gång vi ses, känns det bättre o bättre.
Jag hoppas vi får många underbara stunder
tillsammans i framtiden.
Ett år av kärlek, saknad, längtan.
Ett underbart år, det bästa i mitt liv.
Jag vill bli gammal tillsammans med dej.
Jag vill leva mitt liv tillsammans med dej.
Jag älskar dej så mycket.

RSS 2.0