blogg.se appen funkar ej därav dålig uppdatering.


blogg.se appen funkar ej därav dålig uppdatering.


lovelife

Hallåj!
ligger i sängen och väntar på ida som snart kommet ut från toan hoppas jag iaf. :-)
Idag har vi inte gjort något speciellt, ida har hjälpt mig att tvätta bilen och så. Sen har vi varit och tjocka i oss lite på max!

Älskar dig ida! <3

Sommar

Sitter ute i värmen och fikar!!!
Så himla skönt med sol!!!
Fått igång min iPhone nu så hoppas på bättre uppdatering i fortsättningen ;-)


trygghet

Jag vet att någonstans i himlen ovanför mig så finns du.
Jag vet att jag står ostadigt kvar på jorden, lämnad.
Jag vet att för att jag ska ska klara av det här.
så måste jag vara hel, men är trasig utan dig.

 

jag vet inte vart du är. himlen är för stor.
Varför skulle detta hända, varför kunde detta ske.
Förvirringen blåser mig omkull.
Jag orkar inte resa mig upp längre, jag ger upp,
Jag faller.

 

jag försöker, jag försöker vara stark men

det är inte lätt. Det är inte lätt när jag inte har en
trygghet eller lycka, du tog den med dig när du gick.

 

jag är vilsen. Jag liksom behöver dig.
Vart är du... skulle göra allt för att bara för en
stund finna mig i din närhet. höra din röst.


Ny start!

ska försöka åter upp ta bloggen igen!

Det har hänt en heldel sedan jag skrev sist...
Blandannat har min pappa legat på sjukhus i fem veckor vilket tog mycket på krafterna..
Men allt är på bättrings vägen nu och som tur så kommer han bli helt återställd!
Idag har jag varit på risk1an sen även en sväng förbi på baken för att byta kort och föra över lite pengar till mitt konto.
Nu sitter jag hemma hos jonte och väntar på att han ska sluta jobbet, då blir det att göra godmat och ha mys!


RSS 2.0