Ta vara på ditt liv, för nu är det din stund på jorden.

Klockan bara springer iväg....
har tillbringat dom sista timmarna ikväll åt att prata med en underbar person!
Den finaste tjejen på jorden, som förtjänar det bästa och att må bra.
du är bara för underbar glöm inte det finis!♥♥

Igår tillbringade jag kvällen och natten med lovisen!
Har även hunnit till frissan och färga håret!
NU ska jag sova och drömma mig bort. Det ska bli väldigt skönt. älskar att drömma.

Kan berätta om jul och allt som har hänt sen sist. Men inte nu. nu har jag för mycket tankar och för mycket känslor så det är bäst jag bara är tyst och går och lägger mig. PUSS



jag älskar min pojkvän, han är den finaste på denna jord.

godnatt

(förra inlägget skrevs av jonte för er som inte förstod det. Jag skulle tex aldrig skriva att en skoldag var rolig;)...)

Imorgon är det dundercupen som gäller! Sen har vi inget speciellt i skolan och funderar på att ta jullov efter morgondagen.
För torsdag ska vi endast på någon julavslutning i aulan vilket inte kändes så lockande att kriga sig upp för...
Men vi ser väl hur jag gör med det! 
Dax för mig att säga godnatt med tanke på att väckaren står på 06,30 och kanske till och med måste ställa den ännu tidigare med tanke på allt som ska hinnas....fyfan!

Tisdag

Hejsan!
Dagen har spenderats på skolan, som alla andra dagar i veckan. Och det har varit en rolig skoldag, vi har haft träning till dundercupen som är på skolan onsdag torsdag! ;-) taggad till tusen!!
Nu är jag med älsklingen, vi ska snart se på tv och ha de bara mysigt tillsammans! ♥

Hade inte så mycket att säga idag, men skriver mer senare! Hold on! :-)
kramizar

Sötnos! :$ /j

saknad.

Jag vet att någonstans i himlen ovanför mig så finns du
Jag vet att jag står ostadigt kvar på jorden, lämnad
Jag vet att för att jag ska klara av det här
så måste jag vara hel, men är trasig utan dig.

Jag vet inte vart du är. himlen är för stor
Varför skulle detta hända, varför kunde detta ske
Förvirringen blåser mig omkull
Jag orkar inte resa mig upp längre, jag ger upp
Jag faller.

Jag försöker, jag försöker vara stark men
det är inte lätt. Det är inte lätt när jag inte har en
trygghet eller lycka, du tog den med dig när du gick.

Jag är vilsen. Jag liksom behöver dig
Vart är du... skulle göra allt för att bara för en 
stund finna mig i din närhet. höra din röst


men jag kommer alltid leva med det vetandet att du gjorde mig lycklig,

att jag fick träffa dig, dela massvis med underbara minnen med dig,

och det är det som gör att jag tar mig igenom dagen.
jag gör det för dig.


Jånne was here!

Hello.

Idag har varit en väldigt lugn dag. Sovde till halv 3 med älsklingen bredvid mig i sängen. ♥
Sen steg vi upp, käkade lite frukost sen så städade jag mitt rum medans ida satt vid datorn. :)
Det blev väldigt fint!! :-D
Och precis när jag städat klart så kallade farsan att de var middag, så då sprang vi in och käkade gomiddag denna fina söndag.

Nu är de chips, päronsoda och beckfilm!
Seeyou! =D

UPDATE

Haha nu var det ett tag sedan jag skrev, men haft mycket skola och tillbringat min fritid i läxböckerna vilket har visat goda resultat!!!!
Men nu är jag fri från plugg så tänkte passa på att skriva.

Igår efter skolan åkte jag direkt hem och lagade lövbiff med pommes och beasås till mig och älsklingen! Sedan myste vi bara på och hade det underbart. en lugn fredagkväll helt enkelt med tanke på att han skulle upp tidigt och jobba.

Idag är jag uppe ovanligt tidigt för att vara en lördag! 
Jontes väckare ringde 07.00 och jag led med honom när han skulle iväg.. fast endast i någon enstaka sekund innan jag åter igen somnade. Sen väcktes jag av en lilla syster och två små gulliga hundar!♥
Mamma hade gjort frukost så var bara att kriga sig upp ur dden sköna, varma sängen.

Nu ska jag göra mig klar för att sedan fara och kolla på lillasysters två innebandymatcher. 
Och sedan bara invänta älsklingen som jobbar till halv 5.
Måste skynda mig nu, men jag skriver kanske senare eller om någon vecka, vem vet;););)

Btw. Fick världens gulligaste sms av Jonte imorse som verkligen gjorde min dag! JAG ÄLSKAR DIG!♥

RSS 2.0