the happy world

Hej!
idag när jag vaknade ville jag bara stanna hemma och sova hela dagen.. verkligen viiiiilllllleeeeeeeeeeeee!!!
Men.. så blev det inte utan jag tvingade mig upp ur sängen..
Nu sitter jag hemma i väntan på att någon kommer hem och lagar mat åt mig, HEHE är jättehungrig!
men innan jag ska äta så tänkte jag röja undan lite på rummet och sedan inta sängen för lite tvtittande osv.
skriver ikväll och lägger kanske ut någon bild eftersom jag ska fota min lillasyster idag för hon har tjatat om det under en lång tid nu!;)

ahahah HEJDÅ!♥


Måndag

Hej!
Har helt glömt bort att blogga på sista tiden...
Men har haft mycket skola osv, så skyller på det.
Helgen vart rätt lugn varit med älsklingen hemma hos mig hela helgen och
badat badtunna och sånt. Var ävn på frikväll där jonte shoppade loss!;)

Nu väntar jag på mat och sedan var det tänkt att jonte skulle hämta upp mig eftersom han skulle ändå skjutsa någon till stan och tillbaka, men tydligen blev det inte av.. Så får se hur jag gör!
världens sämsta bild pågrund av att jag hade gjort någon sjukt konstig ljustjosan på mobilen och orkade inte fixa bort det så detta får räcka..♥

Onsdag

Hej!
Nu sitter jag i älsklingens rum och ska strax gå in och göra mig klar osv
innan det bär av mot bussen där jag ska möta upp emma!
Börjar 10 och slutar 13 och klockan 14 ska jag på synundersökning inför körkortet typ, eller jaaaaaa..
Nu ska jag gå in men skriver senare. PUSS!♥

Loveee!♥♥♥

mitt rop på hjälp

Hej!
min helg har varit super!
Fredagmys med Fanny& Emma med massa gott och idol.
I slutet av kvällen kom även jonte och pontus då vi drog till subway sen vidare till bure för att sova.
Lördagen vaknade jag och älsklingen kring 11 då vi gick in för att äta sen somnade vi om från 12 till 3...
Kvällen spenderades i allafall med jonte och fanny.
Och igår tog vi det bara lugnt, var även förbi min syster.
Nu måste jag skynda mig, puss!♥

kära dagbok....

Hej!
Idag har jag varit jätteduktig och städat mitt rum, huuur NOGA som helst!
Det behövdes och känns så jävla skönt efteråt!
Men det var inte det jag kom hit för att berätta... utan medans jag städade så hittade
jag min gamla dagbok...hahahah herregud!
Haha.. jag låter bilderna tala för sig själva.
PUSS♥

love

Jag älskar min Jonathan Stegermark mest av allt, du är bäst!♥


Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt

Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år
För ljus att nå. Så djupa sår
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om
Men jag vänder om, än en gång
Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt
Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt


Måndag

Hej!
Just hemma från skolan och är heelt slut...
Blir att sova tidigt ikväll kan jag lova! Har egentligen inte så mycket att skriva
men sitter i allafall och väntar på att pappa och lillasyster ska komma hem, ska tvinga pappa att köpa
skräpmat:$
Skriver snart igen, ska krypa ner under täcket ett tag och se lite oth eller någon bra serie/film.

PUSS

söndag

Hej!
Jättedålig uppdatering från min sida, jag veet...
Men har tillbringat hela helgen med jonte och firat 6månader!

Imorgon är det skola så nu ska jag krypa ner under täcket bredvid älsklingen som somnat ifrån mig..
Blir ett idolavsnitt innan jag lägger igen ögonen!
Skriver imorgon igen då jag även kan berätta lite mer exakt om helgen, KANSKEE. Och nu lovar jag er att det blir bra uppdatering i veckan!!!

Vill bara säga tack till alla underbara tjejer som gjorde min fredag till den bästa, PUSSS!♥

fredag

Heeeeeeeeeej!
hr inte haft tid att skriva, har haft kul med mina vfina vänner och har 6månader med jonte.
så nu ska vi mysa, pussssssssssss♥
Hör av mig imorgon!!!!!!


MEGA JUMP


Sitter jag och försöker ladda ner mega jump till min HTC, har försökt läänge och tillslut när jag lyckas
ladda ner det till telefonen och allt går hur bra som helst, nästan föör bra...
Nä då är det ju självklart något som ska gå åt skogen...För när jag ska spela så är bilden 1000gånger större
än min mobildisplay...HUR LöSER MAN DET? hjälp mig:( vill verkligen spela!

Annars gör jag ingenting för tillfället...Ska just börja städa, så hör av mig efter det!

Love!♥

better together

Godmorgon!
Idag är jag hemma från skolan pågrund av att när jag vaknade imorse hade jag hur ont i magen som heeeeelst.
Inte kul. Så jag beslöt mig för att stanna hemma och somnade om ganska direkt..
Jonte ringde och väckte mig för bara ett litet tag sen. stackarn som började jobba klockan 7 imorse, han är världens duktigaste!♥

Idag ska jag bara vara hemma och ta det väldigt lugnt, men hade även tänkt städa upp på mitt rum, duscha, måla naglarna osv. Inget intressant i allafall.


Puss&Kram!

Jonathan Stegermark, jag älskar dig!

Jonte kom hit ungefär klockan 9 och väckte mig, gullig som han är hade han köpt både godis och dricka till oss!♥
Vi har sett svenska miljonärer och efterlyst. Har även gjort mackor åt min älskling som inte tog någon middag på jobbet idag... Jag är trött som en mumie och antar att jontas också är det, han ser i allafall ut som en:$
Nu ska vi bädda till lite i sängen och lägga oss för att mysa!
På fredag har vi 6månader förresten, love u man!♥
Med denna underbart vackra bild så säger jag godnatt och skriver mer imorgon. Love♥

ELEKTROPOP

Hejsan!
Nu har jag tagit beslutet att testa blogga igen, har funderat på det länge och varit nära ett antal gånger på att göra en ny blogg...Sen idag på skolan var emma på mig om att starta en blogg:$ och nu sitter jag här, lättövertalad som jag är;)..
Haha, nu sitter jag i allafall och dunkar elektropop och äter tacochips iväntan på att jontemannen ska dyka upp...
Men han slutar halv 9 tror jag så jag hinner ju se något the hills avsnitt!

Jonte har fått hans pappas gamla dator så den ska han släpa hit ikväll och grejsa på med så han kan spela cs när jag är på skolan osv, haha vilket cp:$..
Nääääääää, hade ju jävligt mycket att säga känner jag....superbra första inlägg;)

TACK FANNY FÖR HJÄLPEN MED BLOGGEN!♥



RSS 2.0