ELEKTROPOP

Hejsan!
Nu har jag tagit beslutet att testa blogga igen, har funderat på det länge och varit nära ett antal gånger på att göra en ny blogg...Sen idag på skolan var emma på mig om att starta en blogg:$ och nu sitter jag här, lättövertalad som jag är;)..
Haha, nu sitter jag i allafall och dunkar elektropop och äter tacochips iväntan på att jontemannen ska dyka upp...
Men han slutar halv 9 tror jag så jag hinner ju se något the hills avsnitt!

Jonte har fått hans pappas gamla dator så den ska han släpa hit ikväll och grejsa på med så han kan spela cs när jag är på skolan osv, haha vilket cp:$..
Nääääääää, hade ju jävligt mycket att säga känner jag....superbra första inlägg;)

TACK FANNY FÖR HJÄLPEN MED BLOGGEN!♥



Kommentarer
Postat av: fanny

haha så lite idaaa:$

2011-09-07 @ 19:51:24
URL: http://fannybackstrom.webblogg.se/
Postat av: jÅnNy

äntligen har du börjat blogga gummaN! (::

2011-09-08 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0