söndag

Godmorgon!
vaknade för ungefär en timme sedan med älsklingen bredvid!♥
vi har hunnit vara in och äta och jonte har även duschat.
just nu sitter jag inne på hans rum och väntar medans han hjälper hans
pappa med skotern.
idag ska vi nog fara till ursviken för att äta middag och kanske följa med en sväng förbi emma!
Senare ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, ska upp tidigt  imorgon och bege mig till tandläkaren...
Vilket inte alls kändes lockande.

Mer än så hade jag väl inget att säga förutom att vi åt pizza igår med emma och moa på santana och 
sen var vi barnvakt åt syster. och vid halv 3 landade vi i bureå.
Aja, jag skriver senare ist och fortsätter längta till den kommade helgen som jag hoppas blir super!
pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0