du är den finaste

En timme har gått sen jag satt mig vid dator,
och jag har än inte funnit orden som beskriver 
hur jag känner just nu, än har jag inte funnit 
orden...


Nu har ännu ett par hundratals tårar fått rulla fritt på mina kinder. Tårar utav allt dess like. Jag är glad, jag är ledsen, besviken och jag är arg. Vilket humör jag än är på hindrar inte tårarna sig själva från att falla. Släppa sig fria och hitta en ny plats att leva på, en utan ondska och grymhet. En utan smärta och andra tårar.
Jag vet inte hur länge till den här plågan ska få äta mig inifrån..
Men om ord skulle kunna beskriva, om ord skulle kunna förklara, 
om ord skulle kunna få en att förstå... 
men det är omöjligt. smärtan, saknaden den går inte att förklara 
och inte heller min kärlek till dig, inte med ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0