hej igen!!!

HEEEEEEEEEJ!
har inte skrivit på länge som ni märkt.... och fråga mig inte varför för det har jag inget direkt svar på... Men har tänkt flera gånger att jag ska skriva men har aldrig riktigt räck hela vägen...
Minns inte när jag skrev sist och orkar inte kolla vad jag skrev.. Men förra veckan var jag och åkte snowboard då jag insåg att det var dags att uppgradera med en ny bräda! Så har kollat runt lite och hittat en som kanske blir min på onsdag!!!
Annars vet jag inte vad jag har gjort haha... haft en underbar helg, fredag med världens bästa brudar och lördag ännu en superbra skräckfilms kväll!

Helgen blir en lugn och behövlig helg!
Fredag vet jag faktiskt inte vad som händer.. men lördag blir det upp tidigt för att följa jontes mamma och pappa för att köpa en ny säng till jonte...lääääängtar!!!
Sen blir det middag hos syster+skräckfilm

Orkar inte skriva mer på detta usla inlägg haha...men nu ska jag försöka hålla bloggen uppe ett tag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0